Defecte Parkside van Lidl ?

  • A. van Lierop

    Hallo,

    Heb een Tafelcircelzaag 30175 gekocht in november 2009,

    3 jaar garatie, dus nog tot noverber 2012.

    Momenteel maakt de machine veel herrie, waarschijnlijk is

    de aandrijving tussen de motor en de cirkelzaag kapot.

    Waar kan ik terecht met mijn klacht en voor het juiste

    onderdeel, daarna kan ik het zelf waarschijnlijk wel herstellen ?

    A. van Lierop.

  • Ruttens

    ook afgebroken handvat - kan dit herstelt worden ?

  • W.van der Gracht

    Ben op zoek naar een terrasreiniger ( borstel ) voor een hogedrukreiniger PHD 150 A 1

    Inl : wvandergracht@hotmail.com

  • Maurice

    Accuschroevendraaier PABSS 3,6 LI

  • remond

    hallo ik heb een vraag. ik wil een multieriem hebben van een bandschuurmachine, en de maat is 3m-225-17. en als je die heb, wat zijn dan de koste. of heb je een andere oplossing daar voor. vr.gr.remond

  • john

    Goedendag, ik heb een nieuw aandrijfriempje nodig voor een parkside banschuurmachine type pebs 900 se.

    Hoe kom ik eraan?

  • nevenetienne

    koop toch gene rommel van de lidl!!! je geeft beter een paar honderd euros meer uit of nochliefst duizend euro aaneen goede hogedrukreiniger van een bekend groot merk uit dan kunje jaren opjebijdeoren slapen dan kunjenog wissel stukken verkrijgen!!! ikheb weliswaar een warmwaterhogedrukreiniger van karcher van22jaar oud enhij werkt nog prima wordt wekelijks gebuikt !! wat lidl verkoopt is chinese rommel ook de lasposten!!!

  • G.Franke

    Van deze machine gekocht 15 _ 08 _ 2011 zijn de koolborstels op kunt u mij een paar nieuwe toesturen dan repareer ik hem zelf wel.

    Mijn adres is Akkerkers 3

    Oldenzaal

    7577DJ

  • Roy

    Sinds enigetijd heb ben ik in het bezit van een Parkside lucht tacker van Lidl.

    Wie kan me vertellen, waar ik de nietjes voor deze machine kan kopen?

  • Roy Wikkeling

    Sinds enige tjd ben ik in het bezit van een luchttacker, gekocht bij Lidl.

    Helaas kan men mij in de winkel niet vertellen, waar ik de bijbehorende nietjes voor deze machine kan kopen.

    Weet iemand soms een leveraancier hier voor?

    Bij voorbaat dank,

    Roy