Defecte Parkside van Lidl ?

  • Doeke Hoekstra

    Frank Schreef:

    ——————————————————-

    > In het verleden heb ik, om kosten te besparen

    > (dacht ik) een boormachine van Parkside bij Lidl

    > gekocht a 89,-. Nu issie kapot. Ja stuur em maar

    > op was het antwoord bij International Trade

    > Service Winschoten (reparateur voor div.

    > ondernemingen). Men vergat echter te zeggen dat ze

    > ook een antwoordnummer (lees gratis opsturen)

    > hebben:

    >

    > Antwoordnummer 300

    > 6970 WB WINSCHOTEN

    >

    > Dus mocht iemand ooit een defect apparaat hebben

    > wat naar ITSw moet worden opgestuurd…het kan ook

    > gratis.

  • J.H.T.Beining

    Bezoek & afhaaladres:

    Jeder Trading B.V.

    Zuidersluisweg 42

    8243 RC Lelystad

    Industrieterrein: Noordersluis

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

    Telefoon Nederland : 0031 (0) 320 - 253161

    Telefoon België : 0032 (0) 927 79378

    E-mail : info@jedertrading.com

  • j.smit

    de beveiliging beugel is van het kunststof huis afgebroken, waardoor het apparaat niet meer werkt, dus moet de gehele behuizing worden vervangen, de vraag is, wat is de kostprijs hiervan.

  • Frank Opstel

    Ik heb een Parkside Bandschuurmachine met hetzelfde probleem gehad. De tandriem was gebroken. Via www.tand-riemen.nl heb ik een perfect passende tandriem gekregen. De bandschuurmachine werkt nu weer prima.

    Voor mensen met hetzelfde probleem (want het komt wel vaker voor zoals ik lees), via de volgende link kan je de tandriem bestellen: 225-3m-17

  • j wessels

    Waar kan ik nieten en nagels kopen voor mijn tacker

  • sjaak

    Anonymous

    defecte koolborstels van PTKS 1800 SE serie nr. 022950

    hoe kan ik dit bestellen

    Mocht je nog in het bezit zijn van de zaag tafel ? Dan kan ik je wel helpen .

    Of mocht je hem weg willen doen san heb ik wel intresse .

  • sjaak

    Wie heeft er een kapotte

    zaagtafel de PTKS 1800 SE thuis staan .

    Maar met een goede aan en uit knop .

    Want die knop of schakelaar zoek ik .

  • Marcel

    Heb parkside decopeerzaag stuk gehad wat een service direkt opgelost zonder probleme top

  • stefan

    =14pxIK ben op zoek naar koolborstels voor mijn zaagmachine Parkside PHKS 1300 A1

  • Oscar

    Ik had voor privegebruik een luchttacker gekocht van PARKSIDE na een jaar kapot bericht gestuurd aan LIdl en mooi bericht terug sturen uw klacht door naar Parkside twee minuten later hallo uw garantie geld niet want u bent een bedrijf en dat hebben we uitgezocht via Google en uw reclames nou ik heb nieuws voor ik heb geen bedrijf sta niet op Google en maak al helemaal GEEN RECLAMES kortom beste medekopers van deze WAARDELOZE producten GOEDKOOP IS DUURKOOP en men komt weg met waardeloze argumenten die nergens op slaan bezint eert u begint en KOOP NOOIT iets van deze gore ROTZOOI u wordt opgelicht waar u bijstaat laat dit een waarschuwing zijn voor ons allemaal en de GARANTIE van drie jaar waar ze met grote letters op de doos gewag van maken die kunnen ze in hun REET steken je hebt geen GARANTIE bij deze notoire OPLICHTERSCLUB MIJN ADVIES NOOIT IETS KOPEN VAN PARKSIDE