Defecte Parkside van Lidl ?

  • Frank

    In het verleden heb ik, om kosten te besparen (dacht ik) een boormachine van Parkside bij Lidl gekocht a 89,-. Nu issie kapot. Ja stuur em maar op was het antwoord bij International Trade Service Winschoten (reparateur voor div. ondernemingen). Men vergat echter te zeggen dat ze ook een antwoordnummer (lees gratis opsturen) hebben:

    Antwoordnummer 300

    6970 WB WINSCHOTEN

    Dus mocht iemand ooit een defect apparaat hebben wat naar ITSw moet worden opgestuurd…het kan ook gratis.

  • Ryckman

    Ik heb een heggeschaar PHS550/3 waarvan de draagbeugel afgebroken is. Ik probeer tevergeefs het telefoonnummer die door de klanten,service van Lidl opgegeven wordt op te bellen, HET IS CONTINU BEZET!

  • H@ns M. Vos

    Ryckman Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb een heggeschaar PHS550/3 waarvan de

    > draagbeugel afgebroken is. Ik probeer tevergeefs

    > het telefoonnummer die door de klanten,service van

    > Lidl opgegeven wordt op te bellen, HET IS CONTINU

    > BEZET!

    Ik heb het zelfde type apparaat met dezelfde klacht.

    De fabriek staat in Duitsland!

    Am Gewerbepark 2 ,D-64823 , Gross-Urnstadt , Duitsland.

    H@ns Vos , radiovos@casema.nl

  • Burms Joanna

    Aan Lidl,hersteldienst(garantie)

    Van: Burms Joanna/langdonkenstraat 105/2230/Herselt tel 016/436992/email/burmsjo@gmail.com

    Betreft/Hogedruk reiniger Parkside PHD 100.

    Ik heb dit toestel aangekocht op 12/10/2010.

    Tijdens de wintermaanden werd dit in zijn verpakking opgeborgen.Op 16/03/2010 wou ik deze in gebruik nemen.

    OK alle aansluitingen geplaatst,en beginnen maar.

    1) na de slang laten vol lopen met gewone druk(van de leiding) dus zonder de motor te starten,contact maken,en nu werken maar! Er kwam een sterke waterstraal ,maar deze begon met onregelmatige toevoering van water? te spuiten.

    2) Het apparaat maakte verschrikkelijk geluid,alles stil gelegd,de aansluitingen nagezien en opnieuw starten,

    3) Opnieuw alles geregeld,en opnieuw de zelfde vertoning.

    4) Om geen stukken te maken en in het bessef dat dit niet normaal is,alles terug netjes ingepakt,en via LIDL te Herselt de aanwijziging gevolgd en het toestel

    naar de hersteldienst verzonden.

    5) Nu afwachten maar,

    6) Bij nazicht van de bijgevoegde documenten,stelde ik vast dat ik mijn email adres verkeerd heb ingegeven.

    Dit moet zijn burmsjo@gmail.com Tel / 016/436992

    In de hoop om u van dienst te zijn,

    met vriendelijke groeten Burms Joanna

  • wh zijlstra

    de sleutel om de schijf los te maken is stuk (nok afgebroken)

    de blokerings knop op de machine is afgebroken de machine is 3maanden oud en ik heb helaas geen kassabon van lidle

  • lowi

    Bankafschrift kan ook!

  • JH Wesseling

    Hallo Ik heb een parkside accuboormachine typ:PABS 18-2 SL - Bj 2002 18V bij de Lidl gekocht.

    mijn vraag : De accu heeft het begeven , de boormachine is nog heel goed , heeft U misschien nog accu's voor dit type ?

    Als U geen accu meer heeft , kunt U mij vertellen waar je die kunt krijgen .

    mvg Herman Wesseling

  • M.VAN BUSSEL

    heb een parkside schroef machine de acculader doet het niet,

    kan ik een nieuwe lader bestellen ?

    type JDA 180 KB 230-240~50 Hz . 70 w

    output voltage 18 v DC nominal output current 2A

    , voor.

    Bvd Marinus mob 06-51343381

  • verdonck ludo

    hallo ik heb 2 parkside alleszuiger gekocht bij lidi ben daar heel tevreden over maar weet niet waar ik die stofzuigerzakken kan kopen kunt u mee vertellen waar ik die kan kopen

    ik woon omgeving van hemiksem 2620 belgie

    pype pnts30/9e

    bijvoorbaat dank u

    ludo

  • M v Bussel

    Heb nog niets van mijn vraag gehoord .

    dit was 16-08-2010

    Groetjes Marinus