Defecte Parkside van Lidl ?

  • Willems

    Geachte ,

    Wij kochten op 28.02.2011 een parkside PHD 150 A1 hogedrukreiniger in de lidl vestiging te Turnhout( Belgie)

    Na nog geen jaar is in het pistool een scheur waardoor dit niet meer te gebruiken is.

    Dit valt binnen de garantieperiode , graag hadden we dit dus kostenloos ter vervanging gezien .

    Hoe moeten we dit aanpakken ?

  • Derk

    Deze acculader voor o.a. 12V autoaccu's is nog geen 4 jaar oud en nog maar 1x echt gebruikt om op te laden. Nu met de vorst was ie weer nodig, maar doet het niet meer. Blijft op 6V laden staan. Iemand ook die ervaring? En hoe opgelost dan? Voor service wordt verwezen naar ITSW in Winschoten.

  • Bart

    Willems Schreef:

    ——————————————————-

    > Geachte ,

    >

    > Wij kochten op 28.02.2011 een parkside PHD 150 A1

    > hogedrukreiniger in de lidl vestiging te Turnhout(

    > Belgie)

    > Na nog geen jaar is in het pistool een scheur

    > waardoor dit niet meer te gebruiken is.

    > Dit valt binnen de garantieperiode , graag hadden

    > we dit dus kostenloos ter vervanging gezien .

    >

    > Hoe moeten we dit aanpakken ?

    Heb hetzelfde probleem. Na telefonisch contact te hebben gehad, kreeg ik melding dat ik het mocht opsturen. enkel toen men mij zou doorverbinden met de betreffende dienst, werd ik toevallig verbonden met een ander inkomende klacht (best grappig).

    Ik heb ondertussen via via een gratis bezorg adres gekregen (enkel voor Nederlandse verzendingen) opsturen kan naar: antwoordnummer 300, 6970WS Winschoten (komt het terecht bij International Trade Service Winschoten). Ze zijn ook te bereiken op volgend mail adres: itsw@planet.nl

    Wel een kopie van je aankoopbon bijsluiten. ook een briefje met vermelding vanwaar het onderdeel van afkomstig is. In jou geval een Parkside PHD150A1 HD reiniger. Het best is om de scheur in je pistool met een gekleurde tape aan te duiden.

    Ik hoop je hiermee geholpen te hebben,

    Gegroet, Bart

  • B.Kremer

    Ik ben in het bezit van een Parkside accu boormachine. Beide accu's hebben het begeven. Waar kan ik vervangende accu's bestellen

    B.Kremer

  • G.van Dijk

    Geachte heer/mevrouw,

    Voor een jaar terug heb ik een bandschuurmachine van het merk Parkside gekocht bij de Lidl voor € 39,95

    Nu is het aandrijfriempje stuk. Is het mogelijk dat u mij een nieuw riempje opstuurd en zoja wat kost het?

    Het type is RBS 600 A1. op het riempje staat Richeng 3M-201. Er zit nog wel garantie op de machine maar

    ik ben het aankoop bonnetje kwijt.

    Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

    Gerard van Dijk

  • bijvoet

    Wij hebben ook zo'n aszuiger van de lidl, en moet iedere keer schoongemaakt worden anders hebben we een zeer mistige en dus stoffige kamer. Na de dagelijkse schoonmaakbeurt van de zuiger, stuift deze nog steeds onder het motorgedeelte door. Slechte koop…

  • Dhr C.P. Jong

    Geachte aangeschrevene,

    Ik heb een bandschuurmachine van parkside,het aandrijf riempje 3m 25 17 is vesleten,kan deze opgestuurd worden,kan hem zelf monteren

    MVG,

    C.P. Jong

  • jos bakker

    Willems Schreef:

    ——————————————————-

    > Geachte ,

    >

    > Wij kochten op 28.02.2011 een parkside PHD 150 A1

    > hogedrukreiniger in de lidl vestiging te Turnhout(

    > Belgie)

    > Na nog geen jaar is in het pistool een scheur

    > waardoor dit niet meer te gebruiken is.

    > Dit valt binnen de garantieperiode , graag hadden

    > we dit dus kostenloos ter vervanging gezien .

    >

    > Hoe moeten we dit aanpakken ?

  • koos

    hallo beste verkopers ik heb een hogedrukreiniger van het merk park side phd 150 .ik heb een probleem omdat er een onder deel kapot is kan ik niet meer verder .graag wil ik weten waar en hoe ik aan onder delen kan komen

  • Gorter

    Misschien hebben jullie hier iets aan;

    Parkside Tools Ltd

    14 Swan Street

    Sileby

    Loughborough

    Leicestershire

    LE12 7NW

    Tel: +4401509813587

    Of de nul tussen de 4 en de 1 hoort weet ik niet zeker, een kwestie van proberen.