Defecte Parkside van Lidl ?

  • Raoul Rib

    Beste heer Vos,

    Ik heb ook een Parkside heggeschaar de PHS/550/3 met hetzelfde defect nl een afgebroken handvat.

    Mijn vraag is, hoe hebt u dit destijds opgelost?

    Graag uw advies.

    Met vriendelijke groeten,

    Raoul Rib

    raoulrib@hotmail.com

  • Michael

    De alleszaag is nu bij de lidl in delft te koop (verdiplein) 39 euro dacht ik.

  • hassan

    ik koop alle defekte retour machines en gereedschap van parkside

    maar wel in grote partijen bv 24 pallets perkeer minder mag ook

    bij belangstelling of meer info graag mail op dit adres

    draakwolf@gmail.com (opkopen retour artikellen of partijen)

    tel 0649202261.

  • luc

    Waar kan ik een lans van de hogedrukreiniger vinden?

    toestel komt van lidl

  • j. van Strien

    slijptol Parkside PWS 230 SE KH 3039

    S/N 039047 doet het eens niet meer.

    gekocht bij Lidl Hulst

    Haakseslijper 35317

    datum 22-04-2010

    kassanr 8z16QH

    referntie 01002260

    graag U reaktie wat ik moet doen.

    vr.gr. j.van Strien

  • iwan

    Ik heb een muis schuurmachine gekocht,maar een tijdje geleden nog geen jaar en dat voetje is al stuk,wat nu?

  • Gerrit Smit

    Hoi Freddy,

    Ik wilde me ook een parkside accu boormachine aanschaffen en wel die van 18v 1,5ah deze is nu te koop in nederland voor €69,99 deze machine heeft maar een accu en ik wil er graag een reserve accu bij kopen, de meeste machines van parkside zijn goed en heb er weinig problemen mee.

    Vaak zit er ook twee / drie jaar garantie op en voor die prijs kun je niet op de eerste rij zitten, maar voor de doe het zelf is deze machines goed.

    Dat de accu's vaak stuk gaan heb je met elk merk en van een merk machine betaal je al snel tussen de €35,00 /€ 44,00 en daarom zou ik ook graag willen weten of jij al een adres heb waar de accu's los verkrijgbaar zijn.

    Hoor graag een reactie van iemand die weet waar deze accu's t koop zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Gerrit Smit

  • bouwjan

    Bij fa kunt u terrecht voor onderdelen van sommige parkside artikelen.

    http://www.kompernass.com/pages/index.php?page=1,1&lang=nl

    voorbeeld: een accu kost van dit type:

    Accu voor PABS 18 A1

    Reserve-accu voor de accu-schroefboormachine Parkside PABS 18 A1 (modellen 2011)

    13,00 €

    veel succes

    bouwjan

  • Dimphy

    Ik heb een aszuiger gekocht bij de lidl voor het gemak. Daar ben ik wel van teruggekomen het ding is niet in staat langer dan 2 min as op te zuigen omdat je dan de filter moet schoonmaken, uitkloppen en met een borstel/handveger het filter ontdoen van de dikke laag as. Kan je nagaan hoe dat er uit gaat zien en dan nog niet over de tijd gesproken die je kwijt bent om schoon te maken. Wat een rommel. Van mij mag het apparaat duurder zijn met een bescherming van de filter zodat je alleen de bak maar moet ledigen.

  • bjorn zijlstra

    Hallo,

    mijn pistool van de hogedrukreiniger Parkside van Lidl is kapot. Wie heeft er eentje of waar kan ik een bestellen?

    groet, Bjorn