Defecte Parkside van Lidl ?

  • Martijn

    Misschien heb je hier wat aan? http://www.destofzuigerzak.nl/

    Er zal, denk ik, ook wel zoiets in België zijn.

  • ketelaars

    goede dag . mijn alleszaag van parkside is kapot , deze is van 2008 dus geen garantie . maar mijn complimenten hij heeft het al die tijd goed gedaan, daarom mijn vraag waar kan ik terecht voor een nieuwe alleszaag van parkside ,

    oftewel kan ik deze bij uw bestellen , want deze ligt nooit meer in uw winkel.

    gaarne u reaktie

    groeten C.Ketelaars

  • jj

    ik heb een elektrice schaaf en deze doet het niet meer. ik denk dat het de schakeliaar is maar heb er nog garantie op denk ik. heeft iemand hier ervaring mee

  • lowcost

    Opgelet: de PLS 48 soldeerbout aanbieding (eerste week februari 2011) ziet er geweldig uit. Een mooi apparaat, netjes afgewerkt en praktisch uitgevoerd. Maar je kunt nergens de speciale soldeerpunten (soldeerstift) kopen met 4,5 mm schoefdraad er opgetapt. De 0900 servicelijn kost veel geld, want je moet wachten en wachten en krijgt uiteindelijk (een vriendelijk) iemand aan de telefoon die zegt dat de Praxis de vervangende soldeerpunten punten heeft. En dat blijkt niet waar te zijn: de punten zijn nergens te koop.

  • lowcost

    Herstel: 4 mm schroefdraad op de stift.

  • Herman Slagter

    Dag ik heb je berichtje gelezen ,ik ben ook al een tijd op zoek naar een aandrijf riempje voor de band schuurmachine maar niets .

    Heb je misschien een adres voor mij waar ik het bestellen kan , ik weet wel dat de service van de Aldi niet over houd ..

    Groet .

    H.Slagter

  • juliette.bergmans.

    Geachte Heer of Mevrouw

    Is het mogelijk om van het type kettingzaag PKS 40/5 een los onderdeel te krijgen.

    De veiligheidschakelaar (op overzicht tekenining nö 13) is stuk en ik wil deze zelf

    vervangen daar de garantie voorbij is!

    Graag een antwoord of indien mogelijk waar ik dit artikel kan verkrijgen.

    Bij voorbaat mijn dank

    Juliette Bergmans.

  • Deschryver Freddy

    Beste,

    We zijn op school in het bezit van een aantal accu-boormachienes mer Parkside.

    De toestellen zijn nog goed, maar het probleem zijn de accu's waarvan ik er wel in reserve had bijgekocht maar nu ook de geest gegeven hebben.

    Het betrft accu's van 18V 1,5Ah. Een verdere typenummer of gegeven heb ik er niet van en staan ook niet vermeld op de accu's.

    Mijn vraag: kunnen er nog van die accu's aangekocht worden?

    Zo ja wat is de kostprijs?

    Graag een antwoordje aub !!!

    Groetjes,

    Freddy Deschryver

    Technisch Adviseur

    KTA Brugge

    f.deschryver@ktabrugge.be

    0474-200951

  • Tak

    Frank Schreef:

    ——————————————————-

    > In het verleden heb ik, om kosten te besparen

    > (dacht ik) een boormachine van Parkside bij Lidl

    > gekocht a 89,-. Nu issie kapot. Ja stuur em maar

    > op was het antwoord bij International Trade

    > Service Winschoten (reparateur voor div.

    > ondernemingen). Men vergat echter te zeggen dat ze

    > ook een antwoordnummer (lees gratis opsturen)

    > hebben:

    >

    > Antwoordnummer 300

    > 6970 WB WINSCHOTEN

    >

    > Dus mocht iemand ooit een defect apparaat hebben

    > wat naar ITSw moet worden opgestuurd…het kan ook

    > gratis.

    is postcode 9670 WB

  • hoover

    heeft iemand nog een lans van het merk parkside voor hoogdrukreineger die niet meer gebruikt wil ik kopen neem contact met me