Defecte Parkside van Lidl ?

• G. Zalm

Geachte lezers,

Voor de vervanging van het aandrijfbandje van de Parkside bandschuurmachine van Lidl is een voordelige oplossing:

Bestel bij de bouwmarkt een aandrijfriempje van Bosch bestelnr. 2610387984. Kosten ca. 6 euro

• Brouwer

Beste,

Parkside hogedrukreiniger. Hetzelfde probleem als velen nl. een gescheurd pistool. Nog maar 2x gebruikt. Kan ik ergens zo'n ding bestellen? Wie weet waar. Ik heb hem septemder 2011 gekocht.

• J doedens

Goede morgen.

Graag zou ik 2 beitelsetjes bestellen voor een schaaf, een parkside type/ benaming, ELEKTRISCHE SCHAAF PEH 30 A1.

bvb dank en tot horens.

J Doedens.

• hans

peter Schreef:

——————————————————-

> ik heb nog 3 accus van een boormachine van

> parkside

> een splinternieuwe en 2 gebruikte

> ik doe ze weg omdat mijn machine kapot is als er

> iemand geinterseerd is laat maar weten

> voor een mooi prijsje mogen ze weg

Ik heb er wel 20 Euro voor over. gr. Hans

• Has van Cuijk

Ja wil ze wel graag hebben

..

Is het de PABS 10.8 A1?

Groetjes

Has

• MT

Ik heb eenzelfde soort probleem, acculader nog nooit gebruikt, wilde hem proberen op winterstallingsauto, maar geeft wel een rood led lampje maar is niet te verstellen, blijft op dezelfde keuze staan..?!

• Anton

Wij hebben de nat- en droogzuiger nu ruim twee weken in gebruik. Werkt goed, alleen wat teorte steel en de slang blijft niet goed op de stang zitten tijdens het zuigen. Het mondstuk is tijdens het zuigen inmiddels afgebroken. Nu het servicebedrijf ITS in Winschoten raadplegen.

• bas de wit

de lans van mijn hogedrukspuit is gescheurd ka ik die ergens bestellen wie weet het komt bij de lidl vandaan

groeten bas de wit

• Bert Stroop

Beste mensen,

Van mijn Parkside bandschuurmachine is de aandrijfband stuk, kan ik een nieuwe bestellen? Zie de gegvens boven

Met vriendelijke groet,

Bert Stroop

• lwpouw

ketting voor een kettingzaag merk pks/3 maat 400mm