Defecte Parkside van Lidl ?

• T.Leek

Waar kan ik nietjes en nagels kopen voor parkside tacker machine pdt 40 a1

• A.Heijm

zoek naar nieten voor de elektrotacker.

kan nergens passende kopen.

heeft de lidl ze niet?

• Josef

The same problem. I have used that charger only few times and now only red LED (POwer) is on - no reaction after button push. More precisely, I found that it sometimes helps to hold button pressed for very long time.

• isabelle

ik heb een nat en droogzuiger gekocht maar is dat normaal dat hij zoveel lawaai maakt??

• frans van hersel

jozef Theys Schreef:

——————————————————-

> waar kan ik een riempje van een schuurmachine pebs

> 900(3M-225-17 dit zijn de gegevens die op het

> riempje staan)bekomen

hallo jozef , waar hebt u dit riempje besteld , dat van mij is namelijk ook gebroken van het zelfde type

• Boden Nico

goeiendag,ik heb hier ook een boormachine van parkside.

heb mijn lader verloren.Is die eventueel ook te koop?

bedankt. Nico

• Henny

Heeft er misschien iemand een defecte accuboormachine PABS18A1 van Lidl over? Mijn boorkop hiervan is kapot en wellicht kan ik hem dan weer repareren.

GR.Henny.

• boydens leen

Beste,

ik heb een lijmpistool van parkside uit de lidl en heb het handgreepje afgebroken , kan ik er zo een nieuwe bestellen?

vermoed het pkc model.

Alvast bedankt

• boydens leen

Beste ,

ik heb een lijmpistool aan gekocht bij Lidl en heb de handgreep afgebroken .

Is er een mogelijkheid om zo een nieuwe te bestellen?

het gaat over de serienr PHKP 500 SE.

Alvast Bedankt

Boydens Leen

• Harlinde

Ik heb ook de Parkside aszuiger van Lidl gekocht en ben zeer ontevreden! Ik kan welgeteld een laagje van 1 cm as opsnuiven in de emmer en dan begint de filter bovenin reeds verzadigd te geraken. Zo kan je niet verder werken, want dan begint de aszuiger de as in het rond te blazen. Vervolgens moet je de emmer, de kooi van de filter en de filter zelf schoonmaken, een vuil karweitje waar ook tijd in kruipt. We doen er sneller over om de kachel zelf manueel uit te kuisen dan dit apparaat te gebruiken. Wat een miskoop!