Hey ik heb juist u mailtje gelezen . Onze machine (Boorhamer parkside nr 40538) is ook kapot. Heeft al wel heel hard moeten werken !!!!Maar ik zou alleen de koolborsteltjes moeten kunnen vinden. is dat bij u gelukt ? zo ja Hoe heb je dat gedaan ? groetjes en bedankt alvast .Peter
Verdonck Eddy
aandrijfriem bandschuurmaschiene 3M-225-17
marc
hallo,
las dat u ook een het riempje van u schuurmachine stuk is.
Weet u waar ik deze kan vinden?
Ben nl van Belgie,verzendingskosten van Nederland zijn duur.
Alvast bedankt.
Mvg
rathe etienne
Ik heb een hogedruk een jaar geleden gekocht maar bij de tweedemaal te gebruiken was hij stuk de elektriciteit sprong altijd .
Ik heb hem aan de kant gezet nu een tijd later en na dat de fustratie wat gekoeld was , heb ik hem opgedaan en het euvel gevonden .
Er is een wit stukje met een O ringje er op gebroken ( jullie zullen
wel weten waarover ik praat).
Zou het mogelijk zijn om zo een stukje opgestruurd te krijgen .
Ik heb het langs de gewone mael een foto bij gevoegd hier lukt het niet.
Hopend op een positie resultaat ,mogen jullie dat stukje zenden naar eerst gebelt te hebben naar 0476/914814
ik betrouw nl het intenet niet met het meedelen van adressen.
hopend dat we tot een overeenkomst
groet ik jullie hoogachtend
mark
Als je baalt van je aszuiger dan wil ik hem wel van je overnemen.
peter
ik heb nog 3 accus van een boormachine van parkside
een splinternieuwe en 2 gebruikte
ik doe ze weg omdat mijn machine kapot is als er iemand geinterseerd is laat maar weten
voor een mooi prijsje mogen ze weg
M. van Gemert
Nat -droogzuiger. Prima ding heb hem 2 jaar een van alles gezogen nooit problemen. Alleen stofzakken beetje duur
Heide de John
Ik wil graag weten waar ik de schuurschijven voor de Parkside a-centrische schuurmachine kan bestellen.
Groet,
John.
G. Zalm
Geachte lezers,
Voor de vervanging van het aandrijfbandje van de Parkside bandschuurmachine van Lidl is een voordelige oplossing:
Bestel bij de bouwmarkt een aandrijfriempje van Bosch bestelnr. 2610387984. Kosten ca. 6 euro
G. Zalm
Geachte lezers,
Voor de vervanging van het aandrijfbandje van de Parkside bandschuurmachine van Lidl is een voordelige oplossing:
Bestel bij de bouwmarkt een aandrijfriempje van Bosch bestelnr. 2610387984. Kosten ca. 6 euro
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!