Defecte Parkside van Lidl ?

• peter

Hey ik heb juist u mailtje gelezen . Onze machine (Boorhamer parkside nr 40538) is ook kapot. Heeft al wel heel hard moeten werken !!!!Maar ik zou alleen de koolborsteltjes moeten kunnen vinden. is dat bij u gelukt ? zo ja Hoe heb je dat gedaan ? groetjes en bedankt alvast .Peter

• Verdonck Eddy

aandrijfriem bandschuurmaschiene 3M-225-17

• marc

hallo,

las dat u ook een het riempje van u schuurmachine stuk is.

Weet u waar ik deze kan vinden?

Ben nl van Belgie,verzendingskosten van Nederland zijn duur.

Alvast bedankt.

Mvg

• rathe etienne

Ik heb een hogedruk een jaar geleden gekocht maar bij de tweedemaal te gebruiken was hij stuk de elektriciteit sprong altijd .

Ik heb hem aan de kant gezet nu een tijd later en na dat de fustratie wat gekoeld was , heb ik hem opgedaan en het euvel gevonden .

Er is een wit stukje met een O ringje er op gebroken ( jullie zullen

wel weten waarover ik praat).

Zou het mogelijk zijn om zo een stukje opgestruurd te krijgen .

Ik heb het langs de gewone mael een foto bij gevoegd hier lukt het niet.

Hopend op een positie resultaat ,mogen jullie dat stukje zenden naar eerst gebelt te hebben naar 0476/914814

ik betrouw nl het intenet niet met het meedelen van adressen.

hopend dat we tot een overeenkomst

groet ik jullie hoogachtend

• mark

Als je baalt van je aszuiger dan wil ik hem wel van je overnemen.

• peter

ik heb nog 3 accus van een boormachine van parkside

een splinternieuwe en 2 gebruikte

ik doe ze weg omdat mijn machine kapot is als er iemand geinterseerd is laat maar weten

voor een mooi prijsje mogen ze weg

• M. van Gemert

Nat -droogzuiger. Prima ding heb hem 2 jaar een van alles gezogen nooit problemen. Alleen stofzakken beetje duur

• Heide de John

Ik wil graag weten waar ik de schuurschijven voor de Parkside a-centrische schuurmachine kan bestellen.

Groet,

John.

• G. Zalm

Geachte lezers,

Voor de vervanging van het aandrijfbandje van de Parkside bandschuurmachine van Lidl is een voordelige oplossing:

Bestel bij de bouwmarkt een aandrijfriempje van Bosch bestelnr. 2610387984. Kosten ca. 6 euro

• G. Zalm

Geachte lezers,

Voor de vervanging van het aandrijfbandje van de Parkside bandschuurmachine van Lidl is een voordelige oplossing:

Bestel bij de bouwmarkt een aandrijfriempje van Bosch bestelnr. 2610387984. Kosten ca. 6 euro