Defecte Parkside van Lidl ?

  • Dominicus

    Ik heb in het verleden een accu zaagmachiene gekocht . Deze heeft een 18 volt accu. Nu kan ik deze niet gebruiken de accu is niet te koop alleen 20 volt. .dan heb ik een staande bandschuurmachine ook voor deze schuurmachiene kan ik geen schuurpapier kopen wel voor de gewonen bandschuurmachiene. De gewone bandschuurmachiene is de ondersite totaal afgesleten dus ligd nu los erbij. Graag u reactie. Beide apparaten zijnnog geen jaar oud.

  • jan

    hoe kom ik aan koolborstes van pebsn 900,gr. jan

  • G

    Wij hebben de onderdelen besteld bij gras-maaier-bladen-enzo.nl

    Ze hadden destijds de onderdelen niet op voorraad, maar ze gaan gratis voor je zoeken, en komen dan met een prijs.

    Ik kon de onderdelen nergens anders vinden, dus was blij dat zei ze wel konden leveren, binnen een week had ik het in huis.

    ​Perfect geregeld.

    Giancarlo

  • Ton

    Kolomboormachine van Parkside bij Lidl gekocht. 2 jaar in bezit, een aantal malen gebruikt. Nu al defect. Echt rotzooi dat Parkside spul.

  • Michael

    Heb een parkside 3 in 1 accu klopboorschroevendraaier machine waarvan de schakelaar ingedrukt blijft hangen.

    Kan deze alleen vinden in Rusland of Polen waar ik niet kan bestellen vanuit Nederland. 

    Hoe dit op te lossen of te maken?

  • M.

    Vorig jaar kocht ik een bladblazer bij lidl in Belgie sint job,

    dit jaar wil ik hem terug gebruiken, maar hij doet niets meer,

    aankoop bon ben ik kwijt, maar kan ook nergens terecht om dit te vermelden,

    laat staan eventueel te ruilen of te laten herstellen

    Aankopen bij lidl van parkside toestellen,  echt nadenken want garantie

    is er niet, weg gooien als het stuk is,

    ik vind het ook jammer dat men nergens terecht kan, ook niet in de winkel waar ik hem 

    heb gekocht,