Defecte Parkside van Lidl ?

• Herman

IK ben op zoek naar koolborstels voor mijn zaagmachine Parkside PHKS 1300 A1

• Sus

Ook wij denken laten we maar eens een aparte zuiger voor de houtkachel kopen,dan gaat de gewone stofzuiger wel iets langer mee.Nou heb ik me daar even spijt van het kreng blaast gewoon de as door de kamer ik weet niet wie dit ding heeft ontworpen en getest maar wel weet ik dat hij/zij daar totaal geen verstand van hebben.

Heel erg jammer want Lidl heeft door de regel wel fatsoenlijk spul.

En daarom snap ik niet dat ze dit flopding niet uit de winkel hebben verwijderd.

Heel vervelend dat dit nieuwe apparaat nu al bij de ijzerboer beland.

Vervelende minpunten voor de lidl.

• alois vanlook

hallo,

zit ook met een defect pistool van hogedrukreiniger

enig idee waar er een vervangpistool te krijgen is?

• Leon Claessens

Aan allen die nieten zoeken voor de tacker van de Lidl (pdt 40 a1):

Gezien de afmeting van de rug (iets minder dan 6 mm), zou het type 90 moeten zijn (is echter nergens te achterhalen).

Ikzelf stop gewoon type 4 nieten erin (en daar heb ik MASSA's van. Zie eventueel marktplaats). Deze hebben een rugbreedte van 6 mm.

Dat is net iets te breedl, zodat het laden van de nieten soms een beetje passen en meten is.

Dit is heel makkelijk te verhelpen, door de 2 randjes waar de nieten soms tegenaan lopen (in het aandruksysteem) licht schuin af te vijlen, zodat de nieten altijd netjes in het aandruksysteem lopen.

Vragen, bel me gerust. 06-13238305

Groeten, Léon Claessens

• A.J.M.v. Grootel

gaarne wil ik bestellen het digitaal-persluchtvulpistool nr. 1785208

• André

Hoi,

ik heb hetzelfde probleem. Nu heb ik de firma te pakken gekregen die ze moet leveren en wat zeggen ze doodleuk: die maken we niet meer. Dus conclusie voor Parksideartikelen van de Lidl: als je apparaat bv uit 2004 komt kun je hem nu zo in de vuilnisbak donderen!

Wat een verspilling!!!

• André

Ik heb het zelfde probleem met genoemde cirkelzaag. Als het model rond 2004 gemaakt is kan je hem bij het oud vuil zetten. De Duitse firma die de apparaten maakt (parkside apparaten) levert die koolborstel niet meer en bij Koolborstels online hoe lief ook daar, hebben die niet.

Het is toch schandalig dat je een op zich prima werkend apparaat uit 2004 zo weg kunt gooien. Mijn advies: koop niets elektrisch van Parkside en bespaar je de verwijderingsbijdrage want ……goedkoop blijkt toch uiteindelijk duurkoop!!!!

• Kleeven

Ik koop ze via Ebay.de, daar zijn er genoeg te koop en nog helemaal niet zo duur, succes!!!

• Kleeven

Ik zie wel niet dat ze verzenden naar NL, of dit is knetterduur. Ik heb het geluk dat ik vlak bij de grens woon. Ik laat ze gewoon versturen naar een adres net over de grens, het postkantoor van DHL.

• Luc

Weet iemand waar ik deze kan laten herstellen, is vastgelopen en nu wil hij niet meer starten.

Kan zijn dat de motor toch verbrand is maar je ruikt er niets aan…