Defecte Parkside van Lidl ?

• G van de Vorle

Nieuwe bandschuurmachine Parkside PBS 900 A1 heeft versleten drijfriem (M3 225-17) Waar kan ik die bestellen?

Met vriendelijke groet

Gerard van de Vorle

• Henk Slijp

Accu doet het maar een paar seconden . twee minuten wachten ,dan doet de uccu het weer een paar seconden.

boormachine is 10,8 volt . no van de accu is pabs10,8 a1.1

• ronny vanlooveren

dit jaar aangekocht kontent van tot op heden ,als ik iets wil doen lukt het niet in eenmaal om een gat te boren van 5mm in metaal en moet ik steeds de accu opladen en die is dan wel heel warm!!!wat moet ik doen aub gr ronny

• ED

Een ongestructureerd betoog 8-).

Ik heb er al een paar jaar een toen voor 19 euro gekocht d8 ik en die werkt echt prima.

Nooit problemen mee gehad en dat ‘hangen’ op een ledje doet ie ook weleens maar de ***gebruiksaanwijzing*** lezen helpt al een stuk!

• Jeroen vw

Ik stoorde me ook aan het feit dat er geen vervangende punten zijn voor de soldeerbout.

Maar dat heb ik opgelost door een bestaande punt aan te passen.

Ik heb deze gekocht:

http://www.budgetronics.eu/index.php?item=reserve-soldeerpunt&action=article&group_id=23&aid=5504&lang=NL

Toen de achterkant iets dunner gemaakt en daarna M4 draad op getapt.

Ging prima en passen goed. Zijn zelfs beter dan de originelen.

• Michael Davis

Mijn parkside bandschuurmachine begon bij het eerste gebruik te stinken en vloog in brand. Na onderzoek bleek er een probleem bij een koolborstel die versmolten zat in het plastic. Kan ik dus weggooien.

• Henk

Waar kan ik schaafmessen kopen voor mijn schaafmachine Parkside KH3131; PEH950 BJ:2005 kopen?

• Hette

De asstofzuiger van Parkside is een miskoop. Het filter laat stof door en je hele kamer zit vol stof. Zo goed de lidl is met groente en fruit en andere artikelen, zo nonchalant zijn ze met het verkopen van Parkside ash cleaners en (zie websites over Parksidegereedschap) ander gereedschap.

Ik ben bezig een filter om de filterhouder te maken, maar kan de juiste stof nog niet vinden. Er zouden papieren filters om geschoven moeten kunnen worden. Een test met closetpapier liet zien dat het de as goed tegenhoudt, maar een klein kiertje is al funest.

• andries gouw

M`n Parkside PBS 900 A1 heeft versleten drijfriem (M3 225-17) Waar kan ik die bestellen?

• j v Vliet

Verzoek: twee aandrijfriempjes type 3M-225-17 tbv een '“Parkside” de PEBS 900 bandschuurmachine te leveren.