Defecte Parkside van Lidl ?

• Kees

In de luchttackers van Lidl = Parkside passen nieten Type 90 =5.7 mm breed te koop bij o.a. Ecotools

• Kees

Meestal nieten type 90 = 5.7 mm breed te koop bij o.a. Ecotools

• rien

Het spuitpistool is gescheurd van m'n hogedruksput, het is een Parkside PHD 150 A1. hoe kom ik aan een ander

• Custers Leo

Ik heb mij een parkside hogedrukreiniger aangeschaft waarvan ik tevreden ben doch mijn slang voor de rioolrat is te kort.(15m) Deze zou nog een 7 meter langer moeten zijn. Kan ik in bezit gesteld worden van een langere slang of een tussenstuk zodat ik mijn riolen kan zuiver maken. De nieuwe slang mag 25 meter zijn doch minstens 22 m.

Met hartelijke groetjes

Leo Custers

Janshoek 6

3950 België

• Norbert Bruneel

beste mensen ,

wij hebben een hogedrukreiniger merk Parkside Type PHD

We hebben die al een hele tijd geleden aan gekocht en valt hij zeker uit de garantie,en door omstandigheden is hij in de doos blijven staan tot nu we hem nodig hadden

en hebben we hulpstukken te kort ik noteer ze hier en zou wel graag eerst de prijs willen weten voor wij ze kopen

Hogedrukslang 6,0m…..bestelnr 91092996

Hogedrukslang 0,8m…..bestelnr 91092871

Straalbuis met hogedruksproeier91092995

Straalbuis vlakke straalsptoeier 91092994

Suitpistool 91092997

dit zijn de stukken die we niet hebben graag een antwoordje terug met de prijs AUB

met dank Bruneel Norbert

• Norbert Bruneel

beste mensen ,

wij hebben een hogedrukreiniger merk Parkside Type PHD 150

We hebben die al een hele tijd geleden aan gekocht en valt hij zeker uit de garantie,en door omstandigheden is hij in de doos blijven staan tot nu we hem nodig hadden

en hebben we hulpstukken te kort ik noteer ze hier en zou wel graag eerst de prijs willen weten voor wij ze kopen

Hogedrukslang 6,0m…..bestelnr 91092996

Hogedrukslang 0,8m…..bestelnr 91092871

Straalbuis met hogedruksproeier91092995

Straalbuis vlakke straalsptoeier 91092994

Suitpistool 91092997

dit zijn de stukken die we niet hebben graag een antwoordje terug met de prijs AUB

met dank Bruneel Norbert

• vermanen

Beste Bieder,

De accu die U aanbied is die 24 volt?? mijn accu is slecht.

Graag wil ik ze van U overnemen. Het is een klop/boormachine

Vriendelijke groeten Jouke Vermanen

• Jo

de aan/uit schakelaar MKT FA2-5/2W van mijn parkside decoupeerzaag is stuk heb van alles al geprobeerd maar zonder resultaat.

is er iemand bij wie het wel gelukt is dan hoor ik het graag.

grtzzzzz Jo

• Ed

Geachte mevrouw mijnheer,

Heeft u misschien een onderdeel serienr: >PA6 GF30< (pompbehuizing schroefdop is afgebroken) van Parkside verfspuitpistool PFS 100 B2?

En wat is de prijs ervan?

Met vriendelijk groet

Ed

• nijeneas

waar te koop