In de luchttackers van Lidl = Parkside passen nieten Type 90 =5.7 mm breed te koop bij o.a. Ecotools
Ik heb mij een parkside hogedrukreiniger aangeschaft waarvan ik tevreden ben doch mijn slang voor de rioolrat is te kort.(15m) Deze zou nog een 7 meter langer moeten zijn. Kan ik in bezit gesteld worden van een langere slang of een tussenstuk zodat ik mijn riolen kan zuiver maken. De nieuwe slang mag 25 meter zijn doch minstens 22 m.
Met hartelijke groetjes
Leo Custers
Janshoek 6
3950 België
beste mensen ,
wij hebben een hogedrukreiniger merk Parkside Type PHD
We hebben die al een hele tijd geleden aan gekocht en valt hij zeker uit de garantie,en door omstandigheden is hij in de doos blijven staan tot nu we hem nodig hadden
en hebben we hulpstukken te kort ik noteer ze hier en zou wel graag eerst de prijs willen weten voor wij ze kopen
Hogedrukslang 6,0m…..bestelnr 91092996
Hogedrukslang 0,8m…..bestelnr 91092871
Straalbuis met hogedruksproeier91092995
Straalbuis vlakke straalsptoeier 91092994
Suitpistool 91092997
dit zijn de stukken die we niet hebben graag een antwoordje terug met de prijs AUB
met dank Bruneel Norbert
beste mensen ,
wij hebben een hogedrukreiniger merk Parkside Type PHD 150
We hebben die al een hele tijd geleden aan gekocht en valt hij zeker uit de garantie,en door omstandigheden is hij in de doos blijven staan tot nu we hem nodig hadden
en hebben we hulpstukken te kort ik noteer ze hier en zou wel graag eerst de prijs willen weten voor wij ze kopen
Hogedrukslang 6,0m…..bestelnr 91092996
Hogedrukslang 0,8m…..bestelnr 91092871
Straalbuis met hogedruksproeier91092995
Straalbuis vlakke straalsptoeier 91092994
Suitpistool 91092997
dit zijn de stukken die we niet hebben graag een antwoordje terug met de prijs AUB
met dank Bruneel Norbert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?