Defecte Parkside van Lidl ?

• Tonnie Menke

Hallo

Ik heb een compresor van parkside alles prima.

Maar nu gaat de benzinekraan lekken

Kan ik daar een nieuwe voor bestellen.

Groeten

• Tonnie Menke

Hallo

De benzinekraan zit op een aggregaat en niet op compersot.

Groeten

• A. Houter

De beschermplaatjes van mijn Parkside PDS150, bj 2002 zijn kapot.

Zijn die te bestellen?

Zo, ja, wat zijn de kosten?

M.v.g.,

A. Houter

• Arnold

ik heb een parkside afkortzaag en nu is de beschermkap kapot, kan ik deze los bestellen.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet

Arnold Treure

• John

Hallo Frank,

De postcode die jij opgeeft is niet juist, het moet zijn; 9670 WB.

Trouwens als je belt met ITSW via 0597-422722 dan wordt je aller vriendelijkst te woord te staan ( maar niet heus) met een haast niet te verstaan dialect van een oude heer.

• Henk

Blijft troep. Het wordt mijn derde acculader. Flikker meteen weg. nooit weer!!!!!!

• Henk

Blijft troep. Het wordt mijn derde acculader. Flikker meteen weg. nooit weer!!!!!! Moet je echt niet kopen want er zit een cel in die kan ontladen. Na bv een half jaar is die leeg en krijg je dit tiefes ding niet meer aan de gang. Lekker dus die zooi. NOOIT KOPEN

• ikke

De grote slijptol van Parkside……..zucht

de 1e die ik kocht bij een zeker grootwinkel bedrijf zat al kapot in de doos, stekker er in en niks, maar ok, de moed houden en braaf omgeruild, je geeft het nog een kans he

klusje afgemaakt, lees : dat was nog 1 snede op een grote din balk, maar dat moet zo'n ding MAKKELIJK kunnen, en tol opgeborgen tot de volgende keer. Dus vandaag weer gepakt, 2 stenen stroken slijpen. Nog voordat ik begon spatte de gehele ventilator van de machine uitelkaar, gelukkig niet terwijl je bezig bent! Bijna dat blad voor m´n kanus omdat het rotding vastsloeg, echt waanzinnig, die machine heeft geeneens 1 hele meter slijpwerk gedaan, echt super super slecht.

Ik ben er zo kwaad om geworden, heb het hele ding kapot gesmeten. Om meer leed te voorkomen maar niet weer met die garantie aan de haal gegaan, ik weet zeker dat ik dan echt woest wordt.

Voor wie dit leest :

parkside, lekker goedkoop maar verder 1 doffe ellende. Zonde van je geld en tijd, bespaar jezelf een hoop teleurstelling en ergernis en tik 100 piek meer neer voor een echte machine, heb ik ook gedaan. Als die spullen goed waren geweest, had ik het vast ook geschreven, maar tot 2 keer toe achterelkaar kapot en binnen 1 meter slijpwerk, daar zakt de broek van af.

Echt troep, jammer maar het is zo.

• Gerrit jan

P Huysmans Schreef:

——————————————————-

> Ik ben op zoek naar een schakelaar voor een

> decoupeerzaag PPHSS 730 KH3128 bwj 11-2007

Heeft u er al een gevonden?

• René

Ik sluit mij geheel aan de vorige bezoeker ik heb namelijk ook een vraag waar ik onderdelen van een parkside hogedruk reiniger phd 150 kan bestellen, ik heb alleen een nieuwe slang nodig deze is namelijk geklapt