Hallo
Ik heb een compresor van parkside alles prima.
Maar nu gaat de benzinekraan lekken
Kan ik daar een nieuwe voor bestellen.
Groeten
De grote slijptol van Parkside……..zucht
de 1e die ik kocht bij een zeker grootwinkel bedrijf zat al kapot in de doos, stekker er in en niks, maar ok, de moed houden en braaf omgeruild, je geeft het nog een kans he
klusje afgemaakt, lees : dat was nog 1 snede op een grote din balk, maar dat moet zo'n ding MAKKELIJK kunnen, en tol opgeborgen tot de volgende keer. Dus vandaag weer gepakt, 2 stenen stroken slijpen. Nog voordat ik begon spatte de gehele ventilator van de machine uitelkaar, gelukkig niet terwijl je bezig bent! Bijna dat blad voor m´n kanus omdat het rotding vastsloeg, echt waanzinnig, die machine heeft geeneens 1 hele meter slijpwerk gedaan, echt super super slecht.
Ik ben er zo kwaad om geworden, heb het hele ding kapot gesmeten. Om meer leed te voorkomen maar niet weer met die garantie aan de haal gegaan, ik weet zeker dat ik dan echt woest wordt.
Voor wie dit leest :
parkside, lekker goedkoop maar verder 1 doffe ellende. Zonde van je geld en tijd, bespaar jezelf een hoop teleurstelling en ergernis en tik 100 piek meer neer voor een echte machine, heb ik ook gedaan. Als die spullen goed waren geweest, had ik het vast ook geschreven, maar tot 2 keer toe achterelkaar kapot en binnen 1 meter slijpwerk, daar zakt de broek van af.
Echt troep, jammer maar het is zo.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?