Makita garantie gereedschapcentrum

  • Terry B.

    kan iemand mij helpen, heb vorig jaar een Makita machine gekocht bij gereedschapcentrum in Tilburg en is nu defect, machine valt buiten de garantie volgens hun, maar 1 jaar. Makita gebeld en te horen gekregen dat dit geen dealer is, maar alleen machines uit Engeland inporteert en ombouwen doet. Waar heen nu?? Volgende keer toch maar bij een erkende shop kopen.

    Kan iemand mij raad geven?

  • Basje36

    Hoi Terry,

    Ik heb een soort gelijke situatie meegemaakt, ook bij gereedschapcentrum, ik vond het vrij oneerlijk want makita in nederland geeft 3 jaar garantie. Gelukkig heeft een winkel bij mij in de buurt het op kunnen lossen maar moest wel betalen voor de reparatie. Fijn dat het wordt opgelost maar het is toch jammer als je service denkt te krijgen maar het toch niet zo is.

  • Marcel Baets

    Terry,

    Ik ook heb deze ervaring gehad maar dan bij HD tools ook een handelaartje, maar heb mijn nieuwe decoupeerzaag op aanraden bij een AWD dealer van hun gekocht en deze heeft ook diegene wat bij HD tools was gekocht, onder garantie gemaakt. Meer info vindt je op de Makita website of even bericht posten,

    Groet Marcel

  • Jos Pronk

    Hallo,

    Ik keur, repareer o.a. Makita gereedschap.

    www.pronkflexkeur.nl

    MVG Jos