wie kent HBM Machines?

  • Marco van Leenen

    Hallo

    ik ben van plan om een machine (zaagtafel) van HBM (herman Buitelaar Machines) te kopen. Kent iemand dit en wat zijn de ervaringen?

    groeten

    Marco

  • PietervL

    En Marco? Heb je hem gekocht?

    Marco van Leenen Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > ik ben van plan om een machine (zaagtafel) van HBM

    > (herman Buitelaar Machines) te kopen. Kent iemand

    > dit en wat zijn de ervaringen?

    >

    > groeten

    > Marco

  • Sjef Vankan

    Hoi,Marco

    Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een lintzaag voor ijzer bij HBM gekocht en deze werkt echt prima en ik ben er heel tevreden over.

    gr.Sjef

  • Ben

    Dag Marco,

    Ik heb ruim 8 jaar geleden de goedkoopste hbm zaagtafel gekocht om een verbouwing te doen. Na een grondige verbouwing van de woning waar de eerste verdieping en het dak ervan is geweest en diverse andere klussen bij vrienden en kennissen en zelfs het zagen van haardhoud, is het zaagblad nog steeds niet bot en zaagt alles met grote precisie. Ik heb er toen rond de 140 euro voor betaald en heb er tot de dag van vandaag geheel geen spijt van. Hij staat momenteel al een maandje of 3 op de bouw bij vrienden.

    Ik zou voor 140 euro eerlijk gezegd geen zaagtafel bij de gamma of karwei hebben gekocht, maar de reden was dat ze mij bij buitelaar hebben overtuigd dat er de zelfde kwaliteit zaagblad in zat als zijn duurdere broertjes.

    Groetjes

    Ben

  • kosters

    Heb tot nu toe diverse machines gekocht bij HBM, grote draaibank lintzaag zetbank grote boormachine

    altijd keurig geholpen, er mankeerde wel es iets aan, maar dat werd altijd keurig opgelost.

    Het grote nadeel is de gigantische troep van de verpakking die je overhoud na het inelkaar zetten

    van de machines, het wordt regelrecht uit China bij jouw afgeleverd en dan moet je je er maar mee redden.

    Doch de anderekant is natuurlijk wel de prijs / kwaliteit verhouding en die vind ik bijzonder goed.

    met vr gr G.J. kosters

  • Rikkert

    Heb een doosje van HBM Machines mini turning tools set het bestaat uit 7 beitels met allemaal dezelfde platen.

    Wil hier beitels bij bestellen, kan mij iemand laten waar ik deze kan bestellen?

    De schacht van de beitel is vierkant 10 mm

    Vriendelijke groeten,

    Rikkert