Nieten

  • Yolanda

    Hallo, ik ben dringend op zoek naar nieten voor een Ferm luchttacker

    Type FTK 160 art nr van de nieten is 260160

    heeft iemand enig idee hoe ik er aan kan komen,

    alvast reuze bedankt

    Yolanda

  • Sip

    Ferm is geen fabrikant maar een handelsmerk. Dat wil zeggen dat je die producten ook onder andere merken tegenkomt. Je kunt het beste een nietje meenemen naar de bouwmarkt en vergelijken welke je moet hebben.

  • TonKa

    Volgens mij verkoopt de Gamma deze nieten.

    Yolanda Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo, ik ben dringend op zoek naar nieten voor

    > een Ferm luchttacker

    >

    > Type FTK 160 art nr van de nieten is 260160

    >

    > heeft iemand enig idee hoe ik er aan kan komen,

    >

    > alvast reuze bedankt

    >

    > Yolanda

  • harm

    je kunt ze bij de gamma bestellen, maar dan komt er €4.00 bij voor de bezorging.

    zelf was ik er ook naar op zoek en heb van Ferm de volgende bestelcode gekregen 8711425666666 zodat gamma ze kan bestellen, zelf vind ik het belachelijk dat je er bezorgkosten over moet betalen, normaal kosten ze €8.00 maar nu bij de gamma €12.00.

    dacht slim te zijn en wou ze bij Ferm halen wand ik woon er vlak bij, maar dat kan niet.

  • Ron

    Hallo Yolanda, nog steeds op zoek naar nieten voor een Ferm Ftk-160?? Via Best Fix heb ik nieten gekocht voor genoemd apparaat. Alleen…….ik moest er meteen heel veel bestellen om aan het gewenste minimale bedrag te komen. Heb intussen enige duizende nieten van 20, 15 en 12mm. Kan daar in principe de volgende 86 jaar mee verder!!!! Beetje veel dus. Kan daar in principe voor het zelfde bedrag een paar duizend aan jou leveren. Laat maar horen. 0651996556 Groet, Ron

  • B

    Ron

    Hallo Yolanda, nog steeds op zoek naar nieten voor een Ferm Ftk-160?? Via Best Fix heb ik nieten gekocht voor genoemd apparaat. Alleen…….ik moest er meteen heel veel bestellen om aan het gewenste minimale bedrag te komen. Heb intussen enige duizende nieten van 20, 15 en 12mm. Kan daar in principe de volgende 86 jaar mee verder!!!! Beetje veel dus. Kan daar in principe voor het zelfde bedrag een paar duizend aan jou leveren. Laat maar horen. 0651996556 Groet, Ron

    Hoi Ron, ik ben ook op zoek naar deze nieten, dus mocht je er nog over hebben, ik neem er graag een paar duizend over. Zou ik je mogen bellen? Anders kun je met mij contact opnemen via email: bobrocken@home.nl. Alvast bedankt, grt, Bo