kent iemand dit merk

• jan

Kan iemand bij hierover iets vertellen.

ik zoek watelectrisch gereedschap, uiteraard is dit on-line de goedkoopste manier

ik heb van meerdere mensen het advies gehad dit bij Toolprof te kopen omdat zij de goedkoopste zijn.

Is er iemand die mij kan vertellen welke organisatie hier achter zit om mijn twijfels weg te halen

BVD

Jan

• Ronald

welke organisatie hier achter zit weet ik niet, moet wel groot zijn met zulke lage prijzen

ik heb er recentelijk 2 boorhamers en een zaagtafel besteld. scheelde mij toch zo,n dikke 100 euro. Ik moet zeggen, met 3 dagen in huis, das toch knap

betaling ook perfect verlopen. Ik blijf bij dezxe mannen mijn spullen halen.

Ronald

• Rusty

ik weet welke organistatie hierachter zit, maar aangezien ik voor een een grote

toeleverancier van deze firma werk (de machines in de de groene kleur) wil ik hun vertrouwen niet doorbreken.Ik kan alleen zeggen dat deze firma momenteel 1 van onze grootste klanten is en dat zij hard op weg zijn een van de grootste machineleveranciers te worden van dit land.

Zij hebben door hun grootte de mogelijkheid en zeker de kracht om zeer scherp bij ons en onze collega's in te kopen, Het maakt natuurlijk enorm uit of je per machine bij ons besteld of per pallet ( dit laatste is bij hun het geval)

Ik wil de overige shops zeker niet te kort doen maar ik kan jullie mededelen dat deze zaak zeker te vertrouwen is en ook goedkoop is, en wat ook belangrijk is is dat de kennis ook aanwezig is want deze mensen werken al vele jaren in deze handel.

Als dit niet het geval zou zijn, was zakendoen met ons uitgesloten1

Rusty K.

• sander

Je kan ook bij de plaatselijke ijzerwaren-dhz zaak kijken, Zijn vaak goedkoper en meer service mbt tot garantie. Heb het hier wel over de betere winkels.

• jack de laar

Ik wordt een beetje moe van al die leveranciers namen op internet

waarom al die geheimhouwerij…. weten jullie dat toolnation bij dirx hoort en dat Toolprof bij Leys, kruyt, en holtgrefe hoort…logisch dat zulke lagen prijzen alleen kunnen worden gegeven als zij de hoogste korting hebben.Achter al die internetzaakjes zitten allemaal grote jongens.Dus of je het op de hoek koopt of bij hun, met de garantie etc zit het wel goed. Kijk dus gewoon waar je het goedkoopste uit bent en koop het daar. Mijn ervaring is dat je nergens goiedkoper uit bent dan op internet..Helaas kunnen de kleine ijzerhandelaren zoals wij hier nooit tegen op…of je nu 20% van Makita krijgt op 50%…….over oneerlijke handel gesproken….maar ja de consument vaart hier wel bij…!