2e hands gereedschap voor 3e wereldlanden

  • rommelvis

    Ik heb ooit eens gelezen dat je oud gereedschap kunt inleveren bij een bedrijf en dat het dan opgeknapt word en naar de de 3e wereld landen gestuurd word.

    Wie weet waar je dit gereedschap in kunt leveren?

  • pim van de kraats

    hai,

    de landelijke organisatie waar het over gaat is gered gereedschap nederland. deze hebben een hoofdkantoor in amsterdam en dan zijn er ongeveer 30 werkplaatsen over nederland verdeeld. Nadere info over werkplaatsen kun je vinden op de landelijke site geredgereedschap.nl Daarnaast hebben alle praxisvestigingen een verzamelbak staan waar men oud gereedschap in kan achterlaten. Deze worden geleegd door de diverse werkplaatsen die het weer opknappen en versturen naar derdewerled landen. Dus inleveren bij een praxisvestiging of een werkplaats bij jouw in de buurt. NB. ik ben zelf werkzaam in ée'n van de werkplaatsen dus mocht nijkerk in de buurt liggen dan hoor ik het graag.

    groet,

    pim.

  • annemieke

    Pim heel erg bedankt voor je reaktie.

    We zullen zeker de spullen in gaan leveren, helaas niet in Nijkerk.

    We wonen nl in de regio van Leiden.

    Groetjes en succes met dit goede initiatief.

  • Nathan meesman

    praxis

  • monique

    Klinkt heel leuk en een goede marketing in Nederland (gelikte website met bekende Nederlanders), moet nog de eerste werkman tegenkomen met ‘gered gereedschap’. Woon zelf al een aantal jaren in een ‘derde wereldland’ en heb ze echt nog NOOIT gezien. Ook in al de jaren daarvoor niet toen we in andere ‘derde wereldlanden’ woonden. Mijn kennis is een electricien en werkt al 20 jaar voor veel grote projecten van non-govermentele organisaties over heel oost-Afrika w.o. ziekenhuisbouw. Heeft ze ook nog nooit gezien. Waar o waar blijft het?

  • joost

    ik woon in acherveld dus is nijkerk niet ver weg zou je het adres kunnen door geven want wij hebben de garage net opgeruimt en hebben heel heel veel oud gereedschap alvast bedankt

    groet Joost

  • Jakop

    Lieve mensen,

    Wij zoeken oude geerdschappen voor 3e wereldlanden. Hebben jullie toevalig opgeruimt en hebben het niet meer nodig? Gooi het aub niet weg. Want mensen kunnen het in de 3e w landen goed gebruiken…

    Graag jullie reactie.

  • Jakop

    Wij gaan regelmatig naar 3e wereldlanden. Nemen tweedehandskleding en oude gereedschapen mee. Zou u nog hebben, dan hoor ik graag.

    Met vriendelijke groet,

    Jakop

  • Willem

    Welk gereedschap zoek je, ik heb wat tuingereedschap.

    Waar woont Jakop?

  • deni heijnen

    Jakop Schreef:

    ——————————————————-

    > Lieve mensen,

    >

    > Wij zoeken oude geerdschappen voor 3e

    > wereldlanden. Hebben jullie toevalig opgeruimt en

    > hebben het niet meer nodig? Gooi het aub niet weg.

    > Want mensen kunnen het in de 3e w landen goed

    > gebruiken…

    >

    > Graag jullie reactie.

    Ik heb oud gereedschap

    Waar kan ik het inleveren

    deniheynen@kpnmail.nl