verhuur hogedrukreinigers

• menno

Kan iemand mij advies geven waar ik een hogedrukreiniger kan huren die tussen 1500 en 1600 ltr water per uur spuit?

Ik heb hem nodig om aan te sluiten op een sneeuwlans om kunstsneeuw te maken.

Nieuw bestaan ze wel maar het is moeilijk om er een in de huur of tweede hands te vinden. Ik kan alleen spuiten bij -3 of kouder dus ik heb hem niet vaak nodig (helaas) De druk moet boven 100 bar zijn.

Alvast dank voor de suggesties!

menno (06-15343305)

• Peter van Vianen

Hallo Menno,

Ik heb een hogedruk reiniger die ik alleen maar bij mooi weer gebruik. In de winter staat hij in de garage. Hij heeft een druk van 180 bar en heeft ook de mogelijkheid tot 90 graden warm water maar dat kan ook worden uitgezet. Het is een benzine motor en het geheel staat in een aanhanger. Ik gebruik hem voor het reinigen van daken en kan je bekijken op www.pct-coatings.nl

Je kan mij ook bellen op nr. 0641805318 op dit nummer ben ik bijna altijd bereikbaar zowel in het weekeind als tussen kerst en nieuwjaar.

mvg Peter van Vianen

• Peter van Vianen

Ik heb een hogedruk reiniger die ik gebruik voor het reinigen en coaten van dakpannen. Daar dit seizoen werk is staat hij in de winter stil. De machine geeft 180 bar dus dat is voldoende om sneeuw te maken. Indien je meer info wilt kijk dan op www.pct-coatings.nl of stuur een berichtje naar email@pct-coatings.nl.

mvg Peer van Vianen