Ladder

• Olaf

Ik ga binnenkort verhuizen van appartement naar een vrijstaande woning en ben me aan het orienteren op een ladder. De ladder moet ondeveer een maximale hoogte hebben van 8 meter. Wie kan mij vertellen wat binnen de ladderwereld een goed merk is en waar ik op moet letten??? is er een site waar onafhankelijk advies gegeven wordt??

• Sip

Als je 8 m moet hebben, dan zou ik zeker geen bouwmarkt ladder nemen, hoewel sommige bouwmarkten tegenwoordig ook Altrex in hun assortiment hebben en dat is een topmerk. Waar je verder op moet letten is dat je ladder ver genoeg (3 delen?) ingeschoven kan worden zodat je hem op kan bergen en dat het onderste deel van de ladder een goede verbreding heeft.

• Olaf

Oke, daar zal ik op letten. Ik begrijp van je dat Altrex een solide merk is. Kun je nog aangeven waar Altrex of misschien andere goede merken te koop zijn. Het liefst natuurlijk niet al te veel geld (blijf Nederlander he).

• de arts

wil je een lader koppen of huren

bij de goede hursentales zijn ze altijd wel te huur

want als je zoon lader koopt moet je hem ook ergens op bergen

de groeten van de arts

• Sip

Reken op € 500. Elke goede gereedschaphandel heeft ze of kan ze leveren

• Remco

Eyy

Een hele goede ladder van Altrex die dat red is de Altrex Mounter, heeft 2 nadelen, heeft geen reformstand en is 28 kilo.

Is al leverbaar vanaf 399 Euro, en dan praten we over de professionele ladders waar je ook op grote hoogte nog veilig bent.

Greetz