Elektrisch Handgereedschap

• Jan

Na een slechte ervaring met blauwe bosch, ben ik mij aan het orienteren voor de aanschaf van ander elektrisch handgereedschap. Merken als Milwaukee, Festool spreken mij wel aan, kan iemand zijn ervaring geven met deze merken. Of andere goede ervaringen met andere merken.

• johan

hallo die ervaring heb ik ook gehadt met de blauwe bosch eerst en schuurmachine die het na de garantie liet af weten bij de accu boor machine de accu,s snel versleten ik ben daar na over gegaan op makita en heb daar alleen maar goeie ervaring mee.

festo is ook wel leuk maar de aanschaf prijs erg hoog en kan niet zeggen dat het kwaltitief beter is heb er namelijk en boven frees van maar ik vindt het niet bijzonder

johan

• henk

ik ben voor metabo goeie ervaringen mee, en heeft een goede service.

wel aan de prijs maar dat mag ook wel als het 20 jaar mee gaat.

(boormachine en haakse slijper).

vorig jaar een oplaadbare boor/schroef machine gekocht,

als die nu ook eens 20 jaar mee gaat .

• Remco

Festool is de top, maar je moet het wel goed gebruiken, het is gemaakt voor op de mm nauwkeurig werk en niet voor de grove bouw.

Kwaliteit is super en service is geweldig.

Mocht je bv een haakse slijper nodig hebben dan is Protool een goed merk, die is wel weer gemaakt voor het ruwe werk.

Je krijgt nooit spijt als je een Festool koopt, ik geloof dat Johan nog niet precies weet wat ie met een freesmachine moet doen want is zijn de beste in z'n klasse.

Greetz

• erik

FESTO is de best ben het met Remco eens. Heb zelf alles van festo . Dit merk is de ferrari onder de auto's

• J. Tillema

Ik werk bij ToolMax, www.toolmax.nl

Wij verkopen geen festool maar wel het veel goedkopere protool, komt uit dezelfde fabriek en is vergelijkbaar, zit ook in die mooie systainers. Kijk maar eens op onze site of op www.protool.de.

• johan

hallo

ik denk dat johan best uit ervaring kan spreken maak al

jaren meubels en kozijnen beroepsmatig en vondt de festo frees toe

wat minder dan de de walt die ik nu heb

vr,gr

johan

• jippy

Wow, die vergelijking met Ferrari gaat wel scheef, tenzij het snel gereedschap is!

Alles wat aan een Fiat kapot kan gaan, gaat aan een Ferrari ook kapot. Service en onderhoud niet te betalen! Als dit voor Festools ook geld; laat dan maar!

• willem maissonhomme

Dat Johan uit ervaring spreekt kan wel kloppen, maar ik spreek uit ervaring dat ik geen zaken doe met deze waardeloze tent van een Toolmax.Wat een ballenservice

Ik heb beter ervaring met Toolprof, veel lagere prijs en een veel beter service.

voor het gemak doe ik het webadres hierbij

www.toolprof.nl

Willem