wat is goede kwaliteit

• Tobi

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar ring- en steeksleutels en schroevendraaiers van goede kwaliteit. Zou iemand mij een tip kunnen geven over merken en/of prijsklassen die garant staan voor kwaliteit en waar ik deze kan aanschaffen?

Bij voorbaat hartelijke dank

• Sip

Dowidat, Hazet, Gedore, Stahlwille, Tengtools, Phantom, Facom, Ridgid en nog een aantal andere. Te koop bij toeleveranciers van bedrijven, dus niet bij Gamma

• sander

een goed stuk gereedschap haal je bij de ijzerwarenzaak, gedore, tengtool en snap on zijn de betere merken.

• Jan

Hoi Tobi,

Stahlwille levert gereedschap van goede kwaliteit. Ik weet niet of je in één keer alles aan wil schaffen? Maar stahlwille heeft elk halfjaar een deel van het assortiment in de aanbieding. Als je hiervan gebruik maakt kun je tegen een goede prijs aankopen doen. Fabory is o.a. dealer van stahlwille!

Zie website van stahlwille voor aanbiedingen

• dennis

wat als eerste beantwoord dient te worden is wat is waarvoor en hoevaak gebruik gewenst is,want voorgenoemde antwoorden zijn 100 procent juist maar aan de vraagstelling te merken denk ik dat u niet erg vaak gereedschap ter hand neemt.

Merken als: tengtools, snap on, hazet en Gedore zijn de meest vooraanstaande merken op gereedschap gebied met een uitstekende garantie bepaling (mits juist gebruik) wat alleen wel opgemerkt dient te worden is dat je van boven genoemde merken voor het bedrag van een 2-tal kleinste sleutels zo'n 15 euro per stuk, een complete set B-sleutels kan kopen! Maar om alleen specifiek de vraag te beantwoorden is mijn ervaring met Gedore en Snap on de beste geweest tot nu toe op het gebied van tuning en revisie van automobielmotorenSip schreef:

>

> Dowidat, Hazet, Gedore, Stahlwille, Tengtools, Phantom,

> Facom, Ridgid en nog een aantal andere. Te koop bij

> toeleveranciers van bedrijven, dus niet bij Gamma

• Sip

De vraagstelling was A merken en geen B merken. Ik gebruik zelf dagelijks enkele van de door mij genoemde A merken. Wat betreft de aankoopsom van losse sleuteltjes heb je gelijk in, maar als ik een B merk neem dan is in no time het set aan gort.