Combinatie machine ervaringen?

• Ron

Graag wil ik vanwege ruimtegebrek mijn freestafel en zaagtafel vervangen voor een combinatie machine. Hammer, Felder, Lurem en enkele anderen bieden mooi ogende redelijk geprijste machines aan vanaf ongeveer 5000 euro. Deze kunnen zagen/frezen/ vlak- van dikte schaven en soms ook langgatboren. Mijn vraag is of er iemand is met ervaring met deze of soortgelijke machines wat betreft kwaliteit en hoe handig is een combi nu uiteindelijk? Ik wil deze machine hobbymatig gebruiken voor het maken van niet te gecompliceerde meubels en een keuken. Graag reakties!

• ducati

ron ik heb volgens mij de machine die jij zoekt.

het gaat hier over de kitty bestcombi 2000 op 220 volt.

deze bied ik aan met een afzuiginstalatie en twee beitelblokken met profielbeiteltjes.

de machine werkt uitstekend voor hobbygebruik.

daar ik een timmerbedrijf heb ben ik op zoek naar een machine op 380 v.

ik vraag € 900,00. voor de machine + toebehoren.

heb je interesse hoor ik dat graag.

groet ruud.

ik heb de machine te koop op marktplaats.

• HighWoodMac

Geachte Ducati.

Zag dat U eind februari 2009 op gereedschap.startpagina aan Ron een Kity Bestcombi 2000 op 220Volt aanbied.

Daarna werd het stil, geen enkele blijk of Ron die Kity wel of niet heeft overgenomen.

Mocht het zo zijn dat U die Kity Bestcombi 2000 nog niet heeft verkocht, dan heb ik belangstelling.

Laat even weten aub.

Met vriendelijke groet,

HighWoodMac

• Bert Bester

Ek het U Combi advertensie opgemerk. Ek het een Kity BestCombi en sou graag 'n handleiding vir een wou kry. Kan U help?