hakselaar

• theo

Wie kan me vertellen wat er aan de hand is met mijn hakselaar?

Ik heb dit apparaat 3 maanden geleden gekocht (voor takken tot 4 cm) en hij deed het aanvankelijk redelijk goed.

Het enige nadeel vind ik ,behalve het lawaai,dat je regelmatig de machine moet schoonmaken na een vastloper en dan kan je hem enkele minuten niet gebruiken door de thermische beveiliging.

De laatste keer dat ik hem gebruikte was dat weer zo alleen komt de bedieningsknop niet meer omhoog zodat ik hem niet meer aan kan zetten.

Via de internetsite kreeg ik de boodschap neem maar contakt op met de leverancier maar dat is erg moeilijk want hij is aangeschaft via internet.

• am

dit is garantie werk terug naar de leverancier

probeer een leverancier bij jou in de buurt te vinden die hem voor je op wil sturen naar de producent

maar ik kan je al vertellen wat ze gaan zeggen als je hem laat repareren de takken die er in gedaan hebt zijn veel tegroot geweest voor de machine en daardoor is hij stuk gegaan

of dit klopt weet ik niet

dat van de thermische beveiliging is niks mis mee dit werk heel goed het kan heel vervelend zijn maar het is voor je eigen veiligheid

maar het enigste wat je verteld wat stuk is. is dat de bedienings knop vast zit

dit is makkelijk op te lossen