Beste heer Vos,
Ik heb ook een Parkside heggeschaar de PHS/550/3 met hetzelfde defect nl een afgebroken handvat.
Mijn vraag is, hoe hebt u dit destijds opgelost?
Graag uw advies.
Met vriendelijke groeten,
Raoul Rib
raoulrib@hotmail.com
Hoi Freddy,
Ik wilde me ook een parkside accu boormachine aanschaffen en wel die van 18v 1,5ah deze is nu te koop in nederland voor €69,99 deze machine heeft maar een accu en ik wil er graag een reserve accu bij kopen, de meeste machines van parkside zijn goed en heb er weinig problemen mee.
Vaak zit er ook twee / drie jaar garantie op en voor die prijs kun je niet op de eerste rij zitten, maar voor de doe het zelf is deze machines goed.
Dat de accu's vaak stuk gaan heb je met elk merk en van een merk machine betaal je al snel tussen de €35,00 /€ 44,00 en daarom zou ik ook graag willen weten of jij al een adres heb waar de accu's los verkrijgbaar zijn.
Hoor graag een reactie van iemand die weet waar deze accu's t koop zijn.
Met vriendelijke groet,
Gerrit Smit
Ik heb een aszuiger gekocht bij de lidl voor het gemak. Daar ben ik wel van teruggekomen het ding is niet in staat langer dan 2 min as op te zuigen omdat je dan de filter moet schoonmaken, uitkloppen en met een borstel/handveger het filter ontdoen van de dikke laag as. Kan je nagaan hoe dat er uit gaat zien en dan nog niet over de tijd gesproken die je kwijt bent om schoon te maken. Wat een rommel. Van mij mag het apparaat duurder zijn met een bescherming van de filter zodat je alleen de bak maar moet ledigen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?