Reciprozaag

• Hans Wiersema

Ik heb een vraag,wie kan mij de kwaliteit vertellen van een reciprozaag van het merk

Wurth Master?

In afwachting Hans

• Sip

Wurth maakt proffesionaal gereedschap maar het woord master erachter zegt me niets

• Hans Wiersema

Bedankt Sip.

Ik kijk even naar een volgend antwoord.

• henk

Wurth maakt geen gereedschap.maar koopt dit bij diverse fabrikanten.Laat je eens voorlichten in een goede ijzerwarenwinkel.

Het lijkt me sterk dat Wurth je zal vertellen wie de producent is.Heb je er al een in bezit,kwestie van openschroeven,en je zal op een van de onderdelen ongetwijfeld een merknaam lezen.

• Sip

Ja maar als je een radio (of welk electrish ding dan ook) openmaakt vind je ook allerlei andere merken

• Sandy Tjokrowidjojo

Hoi,

Master staat voor de elektrisch gereedschaplijn van Wurth. Zo hebben ze ook smeermiddelen enzo en daar staat sabesto of zoiets achter. Ik heb toevallig een wurth decoupeerzaag en is identiek aan een blauwe bosch. Zo heb ik vaker gelijkenissen met de blauwe bosch gezien.

Kortom, zeer goede kwaliteit.

Groet,

Sandy.

• Sip

Dus Wurth is gelijk aan de prof lijn van Bosch?

• Sandy Tjokrowidjojo

Hoi,

Ik weet niet of al het gereedschap van bosch komt maar ik heb gewoon vaker gelijkenissen gezien zoals, decoupeerzaag, sds boorhamers/beitels, accuboormachines. Ik durf niet hardop te zeggen dat al het gereedschap gelijk is aan de blauweboschlijn. Maar ga er vanuit dat al het wurth-gereedschap gewoon van professionele kwaliteit is. Dat durf ik wel hardop te zeggen.

Groet,

Sandy Tjokrowidjojo.