Wat is er mis met mijn Bosch accuboormachine???

• Martijn

Ik heb sinds kort een Bosch 9,6V accuboormachientje. In het begin deed hij het prima , maar ik kan er nu geen schroef mee in een voorgeboord gat mee draaien. Op het moment dat ie maar iets weerstand krijgt gaat ie ratelen en draait ie niet meer door? Kent iemand dit probleem?

• Idee voor Vakwerk Wielinga

Wat voor type Bosch is het, heeft deze misschien een instelbare slipkoppeling, dit is de ring voorop de machien genummerd van 1 t/m 5 of meer.

Staat deze op z'n lichtste stand bijv. 1 dan gewoon doordraaien naar een hoger getal of het boorsymbool, dit is de simpleste oplossing.

Werkt dit niet dan is er een ander mechanisch probleem welke dan waarschijnlijk intern in de machine zit ga er dan mee naar een gereedschapsvakzaak en vraag of zij er naar willen kijken.Martijn schreef:

>

> Ik heb sinds kort een Bosch 9,6V accuboormachientje. In het

> begin deed hij het prima , maar ik kan er nu geen schroef mee

> in een voorgeboord gat mee draaien. Op het moment dat ie maar

> iets weerstand krijgt gaat ie ratelen en draait ie niet meer

> door? Kent iemand dit probleem?

• Haak Reparaties

Hij gaat niet goed in de versnelling veer is gebroken of er uit gesprongenMartijn schreef:

>

> Ik heb sinds kort een Bosch 9,6V accuboormachientje. In het

> begin deed hij het prima , maar ik kan er nu geen schroef mee

> in een voorgeboord gat mee draaien. Op het moment dat ie maar

> iets weerstand krijgt gaat ie ratelen en draait ie niet meer

> door? Kent iemand dit probleem?

• Brian

ik heb precies hetzelfde met precies hetzelfde apparaat. Als ik dan bovenop de machine de snelheid op langzaam (1) zet dan doet ie het prima, maar op 2 loop ik de kans dat ie gaat slippen en dus niet meer draaien. Erg vervelend.