Gereedschapsrek

• Schummi

Mannen, ik ben op zoek naar een greedschaprek/wand/bord. Ik heb alles al afgezocht maar ik kan nergens wat vinden. Ik zoek een degelijk systeem, een kunststof of ijzeren perfoplaat (plaat met gaatjes) waar ik met haakjes ed mijn gereedschap kan ophangen.

Wie weet nog ergens een zaak waar ze zoiets verkopen.

Bedankt alvast.

Schummi.

• Sip

Zul je denk ik zelf moeten (laten) maken

• pim

hai,

ik heb er twee van ongeveer 100 x 150 cm voor je in de aanbieding.

mail mij maar.

groet,

pim.

• Pepijn

De Gamma verkoopt metalen borden met gaatjes speciaal om gereedschap op te hangen.

Kwaliteit zal niet helemaal super zijn, maar daar is de prijs uiteraard ook weer naar.

Verer verkoopt Gedore hele mooie gereedschaprekken/wandplaten met bijbehorende haken en klemmenassortimenten, maar schrik niet van de prijzen.

Gr. Pepijn

• Sip

Gedorte en gamma begint beide met een G maar dat zal ook de enige overeenkomst zijn. Als je van gedore 1 steeksleutel koopt ben je net zo duur uit als een volledig set van de gamma. Er zit ook iets kwaliteit verschil in. Voor een simpel bord echter om gereedschap op te hangen zou ik voor gamma kiezen dals die dezelfde mogelijkheden heeft

• kite

http://www.ts24.nl/product_info.php?info=10884/Guede-1200P-1-Gereedschap-Wand/

Succes

• pieter

wat moet je er voor heben dan voor alle bij