Gereedschappen boeren

• Karin

Wat zijn de grote gereedschapboeren in Nederland? Voor de B2B markt.

Ik ken steenkist rooimans en Eriks, maar wie zijn er nog meer en wat maakt hun goed of minder goed?

• Sip

Is maar net wat voor gereedschap je zoekt en in welke kwaliteit. Overigens wie zegt dat de grootste de beste is? Vaak zijn het de kleindere zaken die middels hun veel betere service veel gewilder zijn dan de groten

• Karin

Ik zoek een geschikte leverancier die mij een breed assortiment aan gereedschappen kan leveren. De jaarlijkse inkoopomzet hierbij is wat groter dan een keer een boormachine bij de gamma. Denk toch snel aan een ton in Euro's.

Gereedschapleveranciers zijn er genoeg, ieder vaak weer met hun specifieke sterke en zwakke punten.

Maar wie is wie nu eigenlijk in de markt. En waar staan ze voor.

• Sip

Maar je verteld nog steeds niet welke kwaliteit je wilt en wat voor gereedschap…..

• Karin

Ik dacht dat dat duidelijk was, A kwaliteit en over het assortiment kan ik alleen maar zeggen dat ik zo breed mogelijk kan kiezen. Van houtbewerking tot lassen.

Maar ik was al bij de Groothandels uitgekomen. Voor specials weet ik wel kleinere speciaal zaken te vinden. Het gaat mij erom die grote hap van handgereedschappen onder te kunnen brengen bij 1 leverancier met een landelijke dekking. Maar welke van deze groothandels denkt met zijn klanten mee, en is erop ingericht mee te groeien met zijn klant. Ik wil ook niet volledig afhankelijk zijn van de leverancier, dus dat hij al zijn kaarten op mij als klant zet.

• Don

Ik heb goed gereedschap en dat hangt onder een afdak.!!!!

• johan

hallo

ga gewoon naar de bomij of naar gerritsen zie de goude gids

• Karin

En zo kun je er nog wel 10 noemen, Johan.

Maar ieder bedrijf is natuurlijk weer anders.

En ik wil graag te weten komen wat ze van elkaar onderscheid, zeker voordat ik hier vertegenwoordigers over de vloer krijg, die alleen maar willen verkopen.

Ik praat niet over een karretje met gereedschap. Ik heb het over een ton per jaar of meer.

• Don

Stoer zeg een ton per jaar of meer, ik wed dat je nog eens niet weet over wat voor soort gereedschap je het hebt. Heb je zelf wel eens een hamer vast gehad?

Mens ga toch in de keuken staan en laat het gereedschap over aan echte mannen.

Of niet soms mannen?

• Don

He Karin je hoeft mijn naam niet te gebruiken hoor, triest persoon. Ik zie heus wel dat je server hetzelfde is als bij jezelf.

Maar ik ben het wel met andere Don eens, ga lekker koken.