Wat is een goede accuboormachine?

• André

makita

• XioX

Ik werk ook bij een niet nader te noemen bouwmarkt. En met betrekking tot DeWalt onderdelen, DeWalt word gewoon geleverd door B&D en verdwijnt niet uit ieder bouwmarkt, alleen de kleinere vestigingen. Overigens ben ik het wel eens met de prijsss van de DeWalt machine, ze zijn duur maar dan heb je ook wat. Makita is kwalitatief gezien net zo goed en sommige machines zijn wat goedkoper. Ook de accu's van Makita machines zitten in de machine, zoals een batterij, niet zoals bij DeWalt eronder. Ik vind zelf dat DeWalt iets robuuster/steviger is, en de Makita's zijn goedkoper. In dit geval zou ik dus voor een Makita gaan. Mocht je dan toch geintereseerd zijn in DeWalt machines mail me dan ff, kan wel machines regelen met korting.

• Pete

Bosch professional heeft definitly mijn voorkeur, die blauwe machines

• johan

hallo

zie je door de bomen het bos niet meer ,ga gewoon naar en goed ijzerwaren zaak en vraag om info en let dan vooral op wat en accu los kost want als die aan vervaning toe zijn is dat meestal het duurst

• niek

hoi,

Vraag om goed advies en koop er dan een. Zeer goed en Professioneel zijn DeWalt en Metabo, Makita zit daaronder en bosch is nog iets minder. Dit zijn allemaal merken die geschikt zijn voor professioneel gebruik. Makita accu's gaan relatief snel kapot. Metabo is zeer goed ook wat betreft de service

suc6