bij de praxis is nu een accu boormachine voor 59 piek te koop…
12 v
merk meister… duits dus…
is dit wat? of is dit waardeloos spul?
ik ben in het bezit van een DEWALT en had bij de aankoop gelijk een extra accu gekocht…. onder het mom lekker makkleijk, als de ene leeg is, gelijk door te kunnen werken ….etc… in de eerste tijd kluste ik regelmatig en had ik plezier van mijn DEWALT., maar op een gegeven ogenblik kluste ik niet meer en lag alles maar te liggen……… tot voor kort ik de accuboormachine weer nodig had , dus ik de accu's opladen, want ja een paar jaren niet meer gebruikt, die zullen wel leeg zijn.
de ledjes op de acculader, vertelde mij (snel knipperen) , dat het laden niet goed gaat, dus ik probeer nog een keer en weer dat snelle knipperen van dat ledje.
zo had ik het verschillende keren geprobeert, maar kreeg de accu's niet opgeladen…. ik heb de moed opgegeven, wat moet ik nu met een dewalt, zonder accu's ?
hiervoor had ik een bosch jaren lang en die was mechanisch aan het slijten….. en kocht toen DEWALT……. dat had ik niet moeten doen ik had bij bosch moeten blijven. want toen had ik ook na tijden de accu niet gebruikt tee hebben, deze kon ik gewoon weer opladen en gaan met de banaan….
zouden nu de beide accu's van dewalt kapot zijn ??????
ik hoor hier graag reactie op…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?