Defecte Parkside van Lidl ?

Frank
08 Nov, 2004 11:24

In het verleden heb ik, om kosten te besparen (dacht ik) een boormachine van Parkside bij Lidl gekocht a 89,-. Nu issie kapot. Ja stuur em maar op was het antwoord bij International Trade Service Winschoten (reparateur voor div. ondernemingen). Men vergat echter te zeggen dat ze ook een antwoordnummer (lees gratis opsturen) hebben:

Antwoordnummer 300

6970 WB WINSCHOTEN

Dus mocht iemand ooit een defect apparaat hebben wat naar ITSw moet worden opgestuurd…het kan ook gratis.

Bewerkt 17 Sep, 2014 18:46
Ryckman
03 Aug, 2009 16:46

Ik heb een heggeschaar PHS550/3 waarvan de draagbeugel afgebroken is. Ik probeer tevergeefs het telefoonnummer die door de klanten,service van Lidl opgegeven wordt op te bellen, HET IS CONTINU BEZET!

H@ns M. Vos
11 Aug, 2009 19:12

Ryckman Schreef:

——————————————————-

> Ik heb een heggeschaar PHS550/3 waarvan de

> draagbeugel afgebroken is. Ik probeer tevergeefs

> het telefoonnummer die door de klanten,service van

> Lidl opgegeven wordt op te bellen, HET IS CONTINU

> BEZET!

Ik heb het zelfde type apparaat met dezelfde klacht.

De fabriek staat in Duitsland!

Am Gewerbepark 2 ,D-64823 , Gross-Urnstadt , Duitsland.

H@ns Vos , radiovos@casema.nl

Burms Joanna
08 Apr, 2010 12:30

Aan Lidl,hersteldienst(garantie)

Van: Burms Joanna/langdonkenstraat 105/2230/Herselt tel 016/436992/email/burmsjo@gmail.com

Betreft/Hogedruk reiniger Parkside PHD 100.

Ik heb dit toestel aangekocht op 12/10/2010.

Tijdens de wintermaanden werd dit in zijn verpakking opgeborgen.Op 16/03/2010 wou ik deze in gebruik nemen.

OK alle aansluitingen geplaatst,en beginnen maar.

1) na de slang laten vol lopen met gewone druk(van de leiding) dus zonder de motor te starten,contact maken,en nu werken maar! Er kwam een sterke waterstraal ,maar deze begon met onregelmatige toevoering van water? te spuiten.

2) Het apparaat maakte verschrikkelijk geluid,alles stil gelegd,de aansluitingen nagezien en opnieuw starten,

3) Opnieuw alles geregeld,en opnieuw de zelfde vertoning.

4) Om geen stukken te maken en in het bessef dat dit niet normaal is,alles terug netjes ingepakt,en via LIDL te Herselt de aanwijziging gevolgd en het toestel

naar de hersteldienst verzonden.

5) Nu afwachten maar,

6) Bij nazicht van de bijgevoegde documenten,stelde ik vast dat ik mijn email adres verkeerd heb ingegeven.

Dit moet zijn burmsjo@gmail.com Tel / 016/436992

In de hoop om u van dienst te zijn,

met vriendelijke groeten Burms Joanna

wh zijlstra
25 Apr, 2010 09:49

de sleutel om de schijf los te maken is stuk (nok afgebroken)

de blokerings knop op de machine is afgebroken de machine is 3maanden oud en ik heb helaas geen kassabon van lidle

lowi
20 Jul, 2010 10:45

Bankafschrift kan ook!

JH Wesseling
05 Aug, 2010 14:02

Hallo Ik heb een parkside accuboormachine typ:PABS 18-2 SL - Bj 2002 18V bij de Lidl gekocht.

mijn vraag : De accu heeft het begeven , de boormachine is nog heel goed , heeft U misschien nog accu's voor dit type ?

Als U geen accu meer heeft , kunt U mij vertellen waar je die kunt krijgen .

mvg Herman Wesseling

M.VAN BUSSEL
16 Aug, 2010 21:40

heb een parkside schroef machine de acculader doet het niet,

kan ik een nieuwe lader bestellen ?

type JDA 180 KB 230-240~50 Hz . 70 w

output voltage 18 v DC nominal output current 2A

, voor.

Bvd Marinus mob 06-51343381

verdonck ludo
27 Sep, 2010 10:41

hallo ik heb 2 parkside alleszuiger gekocht bij lidi ben daar heel tevreden over maar weet niet waar ik die stofzuigerzakken kan kopen kunt u mee vertellen waar ik die kan kopen

ik woon omgeving van hemiksem 2620 belgie

pype pnts30/9e

bijvoorbaat dank u

ludo

M v Bussel
14 Okt, 2010 13:09

Heb nog niets van mijn vraag gehoord .

dit was 16-08-2010

Groetjes Marinus